Θα ήθελα να μου εξηγήσει ένας νοήμων άνθρωπος με στοιχειώδες IQ πώς, με όλα τα στατιστικά στοιχεία και δεδομένα να συνηγορούν σε πτώση έως 30% σε Θεσσαλία και Σποράδες, η Σκιάθος μας σβήνει τη Μύκονο και τη Σαντορίνη μέσω δημοσιευμάτων από συγκεκριμένα blogs και sites που μας θυμούνται κάθε χρόνο αυτή την εποχή.
Με το που δημοσιευτεί το άρθρο, ο Δήμαρχος το αναπαράγει (συγχαρητήρια, ίσως κάνεις για δημοσιογράφος) και από κάτω, μερικές κυρίες επευφημούν για την καλή δουλειά που κάνει (οι περισσότερες από αυτές δεν έχουν καμία σχέση με τη Σκιάθο και άλλες, όλως τυχαίως, έχουν σχέση με διαφημιστικά κτλ.).
Βγείτε και ρωτήστε λίγο τους επαγγελματίες…
Για να το εξετάσουμε λίγο περισσότερο…
Διαφημιστικές καμπάνιες και άρθρα που υπερπροβάλλουν το προϊόν ή την τοποθεσία μπορεί να είναι αποτελεσματικές στο να δημιουργήσουν μια εικόνα επιτυχίας ή ανάπτυξης. Ωστόσο, τα πραγματικά δεδομένα, όπως οι μειώσεις στις κρατήσεις ή οι αρνητικές οικονομικές προβλέψεις, μπορούν να παρέχουν μια διαφορετική εικόνα της κατάστασης. Είναι σημαντικό να αξιολογούμε τόσο την προώθηση όσο και τα πραγματικά στατιστικά στοιχεία για να καταλήξουμε σε μια αντικειμενική εικόνα της πραγματικότητας.
«Πληρώσαμε και θα το πάρουμε».
Νίκος Πασχάλης
Σκιάθος