Τετάρτη

16 Οκτωβρίου 2024

Φοβούνται επαγγελματικό «θάνατο» ιδιοκτήτες ΤΑΞΙ στη Σκόπελο

Λεωφορείο - στάση - επιβατης
Δεν μπορούν να συμμετέχουν σε διαγωνισμό για τις μικροσυγκοινωνίες που μέχρι και σήμερα εκτελούν οι ίδιοι – Προσέφυγαν στην Αποκεντρωμένη και ζητούν ακύρωση της απόφασης του δημοτικού συμβουλίου

Απόφαση του δημοτικού συμβουλίου Σκοπέλου να προχωρήσει σε πλειοδοτικό διαγωνισμό μέσα από τον οποίο θα προκύψει ο ανάδοχος που θα αναλάβει το έργο των μικροσυγκοινωνιών στο νησί, έχει προκαλέσει την αντίδραση συνολικά 12 ιδιοκτητών ταξί, μονίμων κατοίκων Σκοπέλου, που μέχρι και σήμερα δραστηριοποιούνται στον συγκεκριμένο τομέα.

Ιδιοκτήτες ταξί που έχουν αναλάβει το συγκοινωνιακό έργο φοβούνται πως θα μείνουν χωρίς αντικείμενο εργασίας και δεν θα μπορέσουν να βιοποριστούν, οδηγούμενοι σε… άτακτη φυγή από το νησί, αν το έργο αναλάβει μεγάλη εταιρεία με λεωφορεία.

Μέσω δικηγόρου τους εξέφρασαν τις ενστάσεις τους στη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου στη διάρκεια της οποίας συζητήθηκε το θέμα, ενώ έχουν προσφύγει κατά της απόφασης του δημοτικού συμβουλίου Σκοπέλου, στον γενικό γραμματέα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Θεσσαλίας – Στερεάς Ελλάδας, ζητώντας την ακύρωση του διαγωνισμού, που θα αποτελέσει για τους ίδιους επαγγελματική «ταφόπλακα».

Οι ιδιοκτήτες ταξί υποστηρίζουν ότι η απόφαση του δημοτικού συμβουλίου Σκοπέλου να προχωρήσει σε πλειοδοτικό διαγωνισμό για τη γραμμή «Σκόπελος – Λουτράκι» είναι παράτυπη. Επικαλούνται το νομικό πλαίσιο βάσει του οποίου, οι δήμοι μπορούν να παραχωρούν το έργο της μικροσυγκοινωνίας σε τρίτους αφού έχει δημοσιευτεί πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος, με τους υποψηφίους να μοριοδοτούνται επιπλέον αν είναι πολύτεκνοι και αν συντρέχει το κριτήριο της εντοπιότητας.

Ωστόσο φαίνεται ότι ο δήμος προχώρησε στη διαδικασία της πλειοδοσίας ορίζοντας μάλιστα ελάχιστο όριο προσφοράς τις 180.000 ευρώ. «Αυτός ο όρος καταργεί κάθε έννοια ισονομίας και ισοπολιτείας, αφού εξαιρεί από τη δυνατότητα συμμετοχής το μεγαλύτερο μέρος των ενδιαφερόμενων που σίγουρα δεν έχουμε την οικονομική δυνατότητα να ανταπεξέλθουμε στο σύνολο της παραχωρούμενης συγκοινωνίας», αναφέρουν οι ιδιοκτήτες ταξί στην προσφυγή τους.

Οι ίδιοι αντιδρούν και στην παραχώρηση του συγκοινωνιακού έργου ως ενιαίου κι όχι ανά γραμμή με αποτέλεσμα να μην μπορούν να διεκδικήσουν μία από τις γραμμές.

Όπως σημειώνουν ο δήμος έχει ορίσει τόσο τον αριθμό των λεωφορείων όσο και τη συχνότητα των δρομολογίων, ζητώντας συνολικά 68 δρομολόγια, ένα δηλαδή ανά μισή ώρα. «Με αυτόν τον τρόπο επιβαρύνεται σε επικίνδυνο σημείο το ήδη καταπονημένο οδικό δίκτυο του νησιού, ενώ δεδομένου ότι θα υπάρχουν και 42 ενδιάμεσες στάσεις, θα δημιουργηθούν και κυκλοφοριακά προβλήματα.

Αυτή τη στιγμή η προσφυγή, που κατατέθηκε την 1η Ιουλίου, μεσούσης της τουριστικής σεζόν, εκκρεμεί σε επίπεδο Αποκεντρωμένης, με τους ιδιοκτήτες ταξί, να φοβούνται ότι αν δεν δικαιωθούν, το επόμενο καλοκαίρι δεν θα έχουν λόγο επαγγελματικής ύπαρξης στον τόπο τους.

ΕΛΕΝΗ ΧΑΝΟΥ

 taxydromos.gr

Κοινοποίηση:

Διαβάστε ακόμα:

Search

Ροή Ειδήσεων

Τοπικά

Πολιτισμός

Πολιτική

Αθλητικά

Υγεία

Καιρός

Περιβάλλον

Κοινωνία

Τουρισμός

Θρησκεία

Απόψεις - Άρθρα

Στιγμιότυπα

Αγορά

Αγγελίες

+

Περισσότερα

+

Επικοινωνία