Τρίτη

29 Οκτωβρίου 2024

80 χρόνια από τη ναζιστική θηριωδία στη Δράκεια και 10 χρόνια από τη λειτουργία του Χώρου Μνήμης «Δράκεια 18.12.1943»

80 χρόνια από τη ναζιστική θηριωδία στη Δράκεια και 10 χρόνια από τη λειτουργία του Χώρου Μνήμης «Δράκεια 18.12.1943»

[…] Κανένας στορικός αναθεωρητισμός δεν μπορεί παρακάμψει το αδιαμφισβήτητο γεγονός, ότι το Ολοκαύτωμα, η γενοκτονική βία των ναζί και η εκβιομηχάνιση του θανάτου αποτελούν την πιο απεχθή ανθρώπινη επινόηση, με την οποία το ναζιστικό καθεστώς «απανθρωποίησε το ανθρώπινο είδος»

Διαβάστε περισσότερα »
«Το δέντρο που έδινε» του Σελ Σίλβερσταϊν – Ένα διαχρονικό ποίημα για «μια Μηλιά που αγαπούσε ένα παιδάκι· πολύ»

«Το δέντρο που έδινε» του Σελ Σίλβερσταϊν – Ένα διαχρονικό ποίημα για «μια Μηλιά που αγαπούσε ένα παιδάκι· πολύ»

Για τo εικονογραφημένο βιβλίο του Σελ Σίλβερσταϊν [Shel Silverstein] «Το δέντρο που έδινε» (μτφρ. Άγγελος Αγγελίδης – Μαρία Αγγελίδου) που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Διόπτρα.
Γράφει η Ελένη Κορόβηλα

Διαβάστε περισσότερα »
«Η Φόνισσα» με την Καρυοφυλλιά Καραμπέτη και τη Μαρία Πρωτόπαππα

«H φόνισσα» της Εύας Νάθενα (κριτική) – Μια φεμινιστική και αντιπατριαρχική διασκευή

Για την κινηματογραφική ταινία της Εύας Νάθενα «Η φόνισσα» που στηρίζεται στην πασίγνωστη νουβέλα του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη. Μια «φεμινιστική και αντιπατριαρχική», πλην «ασφυκτική, στενάχωρη και πένθιμη», διασκευή.
Γράφει ο Θόδωρος Σούμας

Διαβάστε περισσότερα »
Απορροή ομβρίων στον Αγνώντα | «Είναι αυτό που λένε οι "περίεργοι τύποι" η λεπτομέρεια κάνει την διαφορά. Ελπίζω αυτή τη φορά κάποιοι να φιλοτιμηθούν»

Απορροή ομβρίων στον Αγνώντα | «Είναι αυτό που λένε οι “περίεργοι τύποι” η λεπτομέρεια κάνει την διαφορά. Ελπίζω αυτή τη φορά κάποιοι να φιλοτιμηθούν»

Οταν κάνεις επιδιορθώσεις προσέχεις και τις μικρές λεπτομέρειες που στην ουσία προκαλούν μεγάλες ζημιές.

Διαβάστε περισσότερα »
Μιλώντας με την Ξένια: «Το πιο σημαντικό πράγμα που έκανα στο θέατρο είναι οι παραστάσεις για παιδιά»

Μιλώντας με την Ξένια: «Το πιο σημαντικό πράγμα που έκανα στο θέατρο είναι οι παραστάσεις για παιδιά»

Μιλήσαμε με την Ξένια Καλογεροπούλου με αφορμή το τελευταίο της βιβλίο «Πριν τα ξεχάσω – Μισός αιώνας θέατρο για παιδιά» (εκδ. Εθνικό Θέατρο). Μια συνομιλία για τη θεατρική τέχνη, την τέχνη της συγγραφής, της αφήγησης και τελικά την τέχνη της ζωής.
Συνέντευξη στην Ελευθερία Ράπτου

Διαβάστε περισσότερα »
80 χρόνια από τη ναζιστική θηριωδία στη Δράκεια και 10 χρόνια από τη λειτουργία του Χώρου Μνήμης «Δράκεια 18.12.1943»

80 χρόνια από τη ναζιστική θηριωδία στη Δράκεια και 10 χρόνια από τη λειτουργία του Χώρου Μνήμης «Δράκεια 18.12.1943»

[…] Κανένας στορικός αναθεωρητισμός δεν μπορεί παρακάμψει το αδιαμφισβήτητο γεγονός, ότι το Ολοκαύτωμα, η γενοκτονική βία των ναζί και η εκβιομηχάνιση του θανάτου αποτελούν την πιο απεχθή ανθρώπινη επινόηση, με την οποία το ναζιστικό καθεστώς «απανθρωποίησε το ανθρώπινο είδος»

Διαβάστε περισσότερα »
«Το δέντρο που έδινε» του Σελ Σίλβερσταϊν – Ένα διαχρονικό ποίημα για «μια Μηλιά που αγαπούσε ένα παιδάκι· πολύ»

«Το δέντρο που έδινε» του Σελ Σίλβερσταϊν – Ένα διαχρονικό ποίημα για «μια Μηλιά που αγαπούσε ένα παιδάκι· πολύ»

Για τo εικονογραφημένο βιβλίο του Σελ Σίλβερσταϊν [Shel Silverstein] «Το δέντρο που έδινε» (μτφρ. Άγγελος Αγγελίδης – Μαρία Αγγελίδου) που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Διόπτρα.
Γράφει η Ελένη Κορόβηλα

Διαβάστε περισσότερα »
«Η Φόνισσα» με την Καρυοφυλλιά Καραμπέτη και τη Μαρία Πρωτόπαππα

«H φόνισσα» της Εύας Νάθενα (κριτική) – Μια φεμινιστική και αντιπατριαρχική διασκευή

Για την κινηματογραφική ταινία της Εύας Νάθενα «Η φόνισσα» που στηρίζεται στην πασίγνωστη νουβέλα του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη. Μια «φεμινιστική και αντιπατριαρχική», πλην «ασφυκτική, στενάχωρη και πένθιμη», διασκευή.
Γράφει ο Θόδωρος Σούμας

Διαβάστε περισσότερα »
Απορροή ομβρίων στον Αγνώντα | «Είναι αυτό που λένε οι "περίεργοι τύποι" η λεπτομέρεια κάνει την διαφορά. Ελπίζω αυτή τη φορά κάποιοι να φιλοτιμηθούν»

Απορροή ομβρίων στον Αγνώντα | «Είναι αυτό που λένε οι “περίεργοι τύποι” η λεπτομέρεια κάνει την διαφορά. Ελπίζω αυτή τη φορά κάποιοι να φιλοτιμηθούν»

Οταν κάνεις επιδιορθώσεις προσέχεις και τις μικρές λεπτομέρειες που στην ουσία προκαλούν μεγάλες ζημιές.

Διαβάστε περισσότερα »
Μιλώντας με την Ξένια: «Το πιο σημαντικό πράγμα που έκανα στο θέατρο είναι οι παραστάσεις για παιδιά»

Μιλώντας με την Ξένια: «Το πιο σημαντικό πράγμα που έκανα στο θέατρο είναι οι παραστάσεις για παιδιά»

Μιλήσαμε με την Ξένια Καλογεροπούλου με αφορμή το τελευταίο της βιβλίο «Πριν τα ξεχάσω – Μισός αιώνας θέατρο για παιδιά» (εκδ. Εθνικό Θέατρο). Μια συνομιλία για τη θεατρική τέχνη, την τέχνη της συγγραφής, της αφήγησης και τελικά την τέχνη της ζωής.
Συνέντευξη στην Ελευθερία Ράπτου

Διαβάστε περισσότερα »
Search

Ροή Ειδήσεων

Τοπικά

Πολιτισμός

Πολιτική

Αθλητικά

Υγεία

Καιρός

Περιβάλλον

Κοινωνία

Τουρισμός

Θρησκεία

Απόψεις - Άρθρα

Στιγμιότυπα

Αγορά

Αγγελίες

+

Περισσότερα

+

Επικοινωνία