Προχωρώντας σε κοινοβουλευτική Ερώτηση προς τον Υπουργό Οικονομικών, τον κάλεσε να προχωρήσει άμεσα και σύμφωνα με την αρμοδιότητά του σε έγκριση των αδιάθετων χρημάτων του Υπουργείου Ναυτιλίας προκειμένου να επιδοτηθεί η ακτοπλοϊκή σύνδεση και να εξυπηρετηθεί η τουριστική προσέλευση και τη φετινή σεζόν.
Σύμφωνα με τον Αλέξανδρο Μεϊκόπουλο, η ακτοπλοϊκή σύνδεση της Θεσσαλονίκης με τη Σκιάθο, τη Σκόπελο και την Αλόννησο άρχισε το 2021. Συνάντησε τεράστια ανταπόκριση εκ μέρους των ενδιαφερόμενων επισκεπτών και συνέβαλε καθοριστικά στην τόνωση της τουριστικής κίνησης και στην ενίσχυση της οικονομίας των νησιών των Βορείων Σποράδων.
Ενδεικτικά, την τελευταία τριετία με τη γραμμή Θεσσαλονίκη – Βόρειες Σποράδες ταξίδεψαν πάνω από 200.000 επιβάτες. Συγκεκριμένα, το 2021 είχαν καταγραφεί περίπου 66.000 επιβάτες, το 2022 πάνω από 69.500, ενώ το 2023 καταγράφηκε ρεκόρ με περίπου 73.300 επιβάτες.
Σήμερα, το ζήτημα της επαναδρομολόγησης του ταχύπλοου πλοίου που θα συνδέει τις Βόρειες Σποράδες με τη Θεσσαλονίκη παραμένει ακόμα «στον αέρα». Στην ευρεία σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στο Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής για το θέμα, κοινό αίτημα των εκπροσώπων της Τοπικής Αυτοδιοίκησης ήταν η άμεση επαναδρομολογηση της ακτοπλοϊκής σύνδεσης για τη φετινή σεζόν με σκοπό την εξυπηρέτηση των χιλιάδων ενδιαφερόμενων πολιτών. Βασική προϋπόθεση για την επιδότηση της γραμμής είναι η κήρυξή της ως άγονη αλλά και η έγκριση εκ μέρους του Υπουργείου Οικονομικών των αδιάθετων χρημάτων από τις δημοπρασίες για τις γραμμές του Νοτίου Αιγαίου που πραγματοποιούνται αυτή την περίοδο.
Ο Αλέξανδρος Μεϊκόπουλος ανέφερε: «Σήμερα, που βρισκόμαστε μία “ανάσα” από την έναρξη της θερινής τουριστικής σεζόν, η κυβέρνηση οφείλει να δείξει την απαραίτητη πολιτική υπευθυνότητα και να διευκολύνει με κάθε δυνατό τρόπο την ακτοπλοϊκή σύνδεση Θεσσαλονίκης – Βορείων Σποράδων, προκειμένου να δοθεί η αναγκαία αναπτυξιακή ώθηση και οικονομική τόνωση στα νησιά.»