Mετωπική σύγκρουση ανάμεσα σε επιβατική αμαξοστοιχία και εμπορικό τρένο την οποία θα έπρεπε να είχε αποτρέψει το σύστημα τηλεδιοίκησης-σηματοδότησης.
«Δεν λειτουργεί τίποτα, ούτε φωτοσήματα ούτε έλεγχος κυκλοφορίας. Μάλλιασε η γλώσσα μας»
Ξεκάθαρος ο ο πρόεδρος μηχανοδηγών ΟΣΕ, Κώστας Γενιδούνιας, μιλώντας στην ΕΡΤ. Σε ερώτηση αν υπάρχει κάποιο κεντρικό σύστημα ελέγχου των δρομολογίων απάντησε χαρακτηριστικά το εξής: «Δεν λειτουργεί τίποτα. Γίνονται όλα χειροκίνητα, από ανθρώπινο παράγοντα. Είμαστε στο manual, σ’ όλο το Αθήνα – Θεσσαλονίκη. Ούτε οι ενδείξεις λειτουργούν στα φωτοσήματα λειτουργούν, ούτε ο έλεγχος κυκλοφορίας λειτουργεί. Αν αυτά λειτουργούσαν, οι μηχανοδηγοί θα βλέπαν την κόκκινη ένδειξη και τα τρένα θα σταματούσαν σε απόσταση 500 μ. – 1 χλμ…. Δεν λειτουργεί, είναι κενό. Μάλλιασε η γλώσσα μας να το λέμε.
«Υπήρχαν και λειτουργούσαν. Θα πρέπει να ρωτήσετε τους αρμόδιους. Εμείς συνεχώς διαμαρτυρόμαστε» είπε όταν ρωτήθηκε εάν υπήρχε τέτοιο σύστημα απάντησε.
Το χειρότερο σιδηροδρομικό δυστύχημα στην Ιστορία της χώρας
Πρόκειται για το χειρότερο σιδηροδρομικό δυστύχημα στην Ιστορία της χώρας. Το δεύτερο, πλέον, σε νεκρούς είχε συμβεί το 1972, όταν 19 άνθρωποι σκοτώθηκαν κατά τη μετωπική σύγκρουση δύο τρένων έξω από τη Λάρισα.
Αναβάλλεται η επίσκεψη του πρωθυπουργού στη Θεσσαλονίκη
Αναβάλλεται η προγραμματισμένη για σήμερα επίσκεψη του Κυριάκου Μητσοτάκη στη Θεσσαλονίκη, ανακοίνωσε το Γραφείο Τύπου του πρωθυπουργού.
Τα νοσοκομεία στα οποία μεταφέρθηκαν οι τραυματίες από το τραγικό δυστύχημα επισκέπτεται ο υπουργός Υγείας, Θάνος Πλεύρης, συνοδευόμενος από τον επικεφαλής της 5ης ΥΠΕ Φώτη Σερέτη.
Με εντολή του προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία, Αλέξη Τσίπρα, ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών του κόμματος, Νίκος Παππάς, μεταβαίνει στα Τέμπη.