20 Αυγούστου 2024
Το κρουαζιερόπλοιο “EXPLORA I” έξω από το Λιμάνι Σκοπέλου
(περισσότερες φωτογραφίες)
Το κρουαζιερόπλοιο “EXPLORA I” έξω από το Λιμάνι Σκοπέλου
(περισσότερες φωτογραφίες)
Κυκλοφορούσε με επαναχρησιμοποιούμενη πλαστική σακούλα wrap με ξηρά τροφή και όπου έβλεπε αδέσποτο του έβαζε να φάει, συνοδεύοντας το φαγητό με πολλά χάδια! Συγχαρητήρια!
16 Αυγούστου | Λιμάνι Σκοπέλου | Παρακολουθώντας το ξεψάρισμα από τον παράκτιο ψαρά
Ο σκοπός αυτής της έγγραφης αναφοράς μου δεν είναι να κατηγορήσω κάποιον αλλά να αναδείξω το θέμα γιατί ΕΑΝ όντως αυτά που είδα να αναυλύζουν μέσα στη θάλασσα, είναι λύματα από αποχετεύσεις (βόθρους), εξού και η δυσοσμία, πρόκειται για ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΗ ΒΟΜΒΑ, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την υγεία των φιλόξενων κατοίκων του νησιού…
Επιστολή-διαμαρτυρία απέστειλε η Ένωση Πλοιοκτητών Επαγγελματικών Τουριστικών Σκαφών Θεσσαλίας «ΑΡΓΩ», σχετικά με το «πάρα πολύ επικίνδυνο και ανησυχητικό συμβάν που έλαβε χώρα στις 3 Ιουλίου 2024 στον Λιμένα Σκοπέλου, όπου οι επικίνδυνοι και απερίσκεπτοι χειρισμοί του πλοιάρχου του Ε/Γ – Ο/Γ πλοίου “SUPER STAR”, κατά την είσοδο του στην λεκάνη του Λιμένα, δημιούργησαν υπερβολικά υψηλό κυματισμό με αποτέλεσμα αυτός να κατευθυνθεί στα ελλιμενισμένα και αγκυροβολημένα σκάφη».
[…]Ας μην δημιουργούνται καταστάσεις που εγκυμονούν κινδύνους πρόκλησης ατυχημάτων. Ας μην επιχειρείται να στοχοποιείται ο Πλοίαρχος για τις ελλείψεις στα λιμάνια ή για τις παραλείψεις σε αυτά…
Άγγελος Ξηντάρης (πρόεδρος του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Σκοπέλου): Οι λειτουργίες που αφορούν την διαχείριση λιμένων υπακούουν σε νόμους και κανονισμούς οι οποίοι μπορεί και να μεταβάλλονται, λόγω της αναπτυσσόμενης ναυτιλιακής τεχνολογίας.
Πάνω από δέκα χρόνια διαβάζαμε και «ακούγαμε» για τη συγκοινωνία με υδροπλάνο από τη Σκόπελο στη χερσαία Ελλάδα, αλλά υδροπλάνο δεν βλέπαμε με αποτέλεσμα κάθε σχετική «είδηση» να γίνεται ανέκδοτο…
Γράφοντας «στα παλιά τους τα παπούτσια» στοιχειώδεις διατάξεις για τις παρεμβάσεις στον παραδοσιακό οικισμό και τα συλλογικά όργανα του Δήμου επιχειρούν μια ατεκμηρίωτη, με βάση την αισθητική των «δύο» και πολυδάπανη παρέμβαση στο λιμάνι…
Η ταχύτητα εισόδου με κυματισμό από τον ΒΔ έως και ΒΑ άνεμο δεν μπορεί να είναι μικρότερη των 7 κόμβων λόγω του ότι κλείνει η είσοδος στο λιμένα όταν υπάρχουν ιστιοφόρα/θαλαμηγοί από τον πράσινο φανό έως και τη μέση της προβλήτας…
Το κρουαζιερόπλοιο “EXPLORA I” έξω από το Λιμάνι Σκοπέλου
(περισσότερες φωτογραφίες)
Κυκλοφορούσε με επαναχρησιμοποιούμενη πλαστική σακούλα wrap με ξηρά τροφή και όπου έβλεπε αδέσποτο του έβαζε να φάει, συνοδεύοντας το φαγητό με πολλά χάδια! Συγχαρητήρια!
16 Αυγούστου | Λιμάνι Σκοπέλου | Παρακολουθώντας το ξεψάρισμα από τον παράκτιο ψαρά
Ο σκοπός αυτής της έγγραφης αναφοράς μου δεν είναι να κατηγορήσω κάποιον αλλά να αναδείξω το θέμα γιατί ΕΑΝ όντως αυτά που είδα να αναυλύζουν μέσα στη θάλασσα, είναι λύματα από αποχετεύσεις (βόθρους), εξού και η δυσοσμία, πρόκειται για ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΗ ΒΟΜΒΑ, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την υγεία των φιλόξενων κατοίκων του νησιού…
Επιστολή-διαμαρτυρία απέστειλε η Ένωση Πλοιοκτητών Επαγγελματικών Τουριστικών Σκαφών Θεσσαλίας «ΑΡΓΩ», σχετικά με το «πάρα πολύ επικίνδυνο και ανησυχητικό συμβάν που έλαβε χώρα στις 3 Ιουλίου 2024 στον Λιμένα Σκοπέλου, όπου οι επικίνδυνοι και απερίσκεπτοι χειρισμοί του πλοιάρχου του Ε/Γ – Ο/Γ πλοίου “SUPER STAR”, κατά την είσοδο του στην λεκάνη του Λιμένα, δημιούργησαν υπερβολικά υψηλό κυματισμό με αποτέλεσμα αυτός να κατευθυνθεί στα ελλιμενισμένα και αγκυροβολημένα σκάφη».
[…]Ας μην δημιουργούνται καταστάσεις που εγκυμονούν κινδύνους πρόκλησης ατυχημάτων. Ας μην επιχειρείται να στοχοποιείται ο Πλοίαρχος για τις ελλείψεις στα λιμάνια ή για τις παραλείψεις σε αυτά…
Άγγελος Ξηντάρης (πρόεδρος του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Σκοπέλου): Οι λειτουργίες που αφορούν την διαχείριση λιμένων υπακούουν σε νόμους και κανονισμούς οι οποίοι μπορεί και να μεταβάλλονται, λόγω της αναπτυσσόμενης ναυτιλιακής τεχνολογίας.
Πάνω από δέκα χρόνια διαβάζαμε και «ακούγαμε» για τη συγκοινωνία με υδροπλάνο από τη Σκόπελο στη χερσαία Ελλάδα, αλλά υδροπλάνο δεν βλέπαμε με αποτέλεσμα κάθε σχετική «είδηση» να γίνεται ανέκδοτο…
Γράφοντας «στα παλιά τους τα παπούτσια» στοιχειώδεις διατάξεις για τις παρεμβάσεις στον παραδοσιακό οικισμό και τα συλλογικά όργανα του Δήμου επιχειρούν μια ατεκμηρίωτη, με βάση την αισθητική των «δύο» και πολυδάπανη παρέμβαση στο λιμάνι…
Η ταχύτητα εισόδου με κυματισμό από τον ΒΔ έως και ΒΑ άνεμο δεν μπορεί να είναι μικρότερη των 7 κόμβων λόγω του ότι κλείνει η είσοδος στο λιμένα όταν υπάρχουν ιστιοφόρα/θαλαμηγοί από τον πράσινο φανό έως και τη μέση της προβλήτας…
To provide the best experiences, we and our partners use technologies like cookies to store and/or access device information. Consenting to these technologies will allow us and our partners to process personal data such as browsing behavior or unique IDs on this site and show (non-) personalized ads. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.
Click below to consent to the above or make granular choices. Your choices will be applied to this site only. You can change your settings at any time, including withdrawing your consent, by using the toggles on the Cookie Policy, or by clicking on the manage consent button at the bottom of the screen.