Σε μια αγορά όπου αρκετά λογισμικά ίσως αδυνατούν να προσαρμοστούν στις νέες απαιτήσεις, σας καλούμε να επιλέξετε την αξιοπιστία και τη συνεχή εξέλιξη που σας προσφέρουμε. Αν χρησιμοποιείτε άλλα προγράμματα, επικοινωνήστε μαζί μας για να εξασφαλίσετε πως θα είστε πάντα ένα βήμα μπροστά.
ΚΟΣΥΦΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Τηλ 6973723490
Τηλ 2424022410
Mail: [email protected]
Μην το χάσετε! – Ψηφιακά Εργαλεία ΜΜΕ – Φάση Β’
Το Πρόγραμμα παρέχει Vouchers που θα διατεθούν για την απόκτηση νέων ψηφιακών προϊόντων και υπηρεσιών με σκοπό την ενίσχυση της ψηφιακής ωριμότητας των μικρομεσαίων επιχειρήσεων (ΜΜΕ) της χώρας, μέσα από τη χρήση διαφόρων ψηφιακών εργαλείων. Συγκεκριμένα παρέχει Επιδότηση 90% μέσω Voucher για αγορά νέου λογισμικού ή αναβάθμιση υφιστάμενου! Αποκτήστε τώρα τις πιο ολοκληρωμένες εφαρμογές λογισμικού στην Ελληνική Αγορά προσαρμοσμένες στις ανάγκες της δικής σας επιχείρησης μέσα από τα εγκεκριμένα Προϊόντα (Εφαρμογές & Extra Modules) της ΤΕΣΑΕ. Η ΤΕΣΑΕ, ως πιστοποιημένος προμηθευτής του προγράμματος, προσφέρει μια ολοκληρωμένη σειρά προϊόντων Τεχνολογίας Pegasus (σε Τοπικά & Διαδικτυακά Λογισμικά) που αφορούν 20 και πλέον κάθετους κλάδους της αγοράς. Ολόκληρη η γκάμα των προϊόντων και υπηρεσιών της Τεχνολογίας Pegasus είναι διαθέσιμη προς τις μικρές και μικρομεσαίες επιχειρήσεις, δικαιούχους του επιδοτικού προγράμματος.
Θα θέλαμε να τονίσουμε πως για τη Φάση αυτή ισχύουν νέοι, ευνοϊκοι Όροι & Προϋποθέσεις γύρω από το σύνολο των δικαιούχων!
Επιπλέον, για τις αιτήσεις ωφελούμενων του επερχόμενου Β’ Κύκλου, αυτές θα μπορούν να πραγματοποιούνται από τις 17/02 έως τις 07/03.
Το αμέσως επόμενο διάστημα θα ξεκινήσει η φάση εξαργυρώσεων των Vouchers. Eπικοινωνήστε μαζί μας για να ενημερωθείτε πως μπορείτε να εξαργυρώσετε τα Vouchers των πελατών σας με τα υψηλότερα περιθώρια κέρδους της αγοράς.
Ψηφιακά Παραστατικά Διακίνησης (Δελτία Αποστολής)
Σύμφωνα με τις νέες νομοθετικές διατάξεις της Α.1123/2024, από 01/04/2025, τα Δελτία Αποστολής θα πρέπει να ανεβαίνουν στην ψηφιακή πλατφόρμα myDAΤA της Α.Α.Δ.Ε.
Μία ακόμη καθημερινή λειτουργία των επιχειρήσεων περνάει στην ψηφιακή εποχή! Πλέον, τα Δελτία Αποστολής μετατρέπονται σε Ψηφιακά Παραστατικά Διακίνησης. Οι αλλαγές αναμένεται να επηρεάσουν σημαντικά τον κλάδο της Μηχανογράφησης. Προβλέπονται 2 περίοδοι εφαρμογής των νομοθετικών αλλαγών:
- Η 1η περίοδος συμπεριλαμβάνει επιχειρήσεις:
- με ακαθάριστα έσοδα πάνω από διακόσιες χιλιάδες ευρώ (200.000€)
- ανεξαρτήτως ύψους ακαθαρίστων εσόδων, που δραστηριοποιούνται στους τομείς: Ενεργειακά Προϊόντα (καύσιμα), Οικοδομικά Υλικά, Φαρμακευτικά προϊόντα και ιατρικά αναλώσιμα, παραγωγής, τυποποίησης, εμπορίας ελαιόκαρπου
- Η 2η περίοδος αφορά όλες τις επιχειρήσεις που εκδίδουν Παραστατικά Διακίνησης.
Επιπλέον, για την πλήρη εφαρμογή των νομοθετικών αλλαγών προβλέπονται δύο Φάσεις Υλοποίησης. Η Α’ Φάση περιλαμβάνει την έκδοση παραστατικών, τη διαβίβαση δεδομένων στο myData και την ενημέρωση του λήπτη, καθώς και τη δυνατότητα ελέγχου των διακινήσεων κατά τη διάρκεια αυτών με τη σάρωση QR Code που απεικονίζονται στα παραστατικά διακίνησης. Τέλος, κατά τη Β’ Φάση περιλαμβάνεται η ψηφιακή παρακολούθηση διακίνησης, μεταφορτώσεων και παράδοσης αγαθών η οποία αναμένεται να εφαρμοστεί σε επόμενο χρόνο.
Έχουμε ήδη προχωρήσει στις σχετικές υλοποιήσεις και οι εφαρμογές μας είναι προετοιμασμένες για τις αλλαγές αυτές.
Οφέλη χρήσης Τεχνολογίας Πήγασος γύρω από τα Δελτία Αποστολής
- Απεριόριστοι Χρήστες – Πρόσβαση από παντού – Χωρίς προσθήκη Extra Module – Έκδοση Ψηφιακού Παραστατικού Διακίνησης από όλους τους εργαζομένους, εντός & εκτός του χώρου της επιχείρησης – Δωρεάν, γρήγορα, απλά, χωρίς να απαιτείται καμία προσθήκη επιπλέον Module
- On Time εναρμονισμός με τις αλλαγές της νομοθεσίας.
- Οθόνη Retail – Άμεση έκδοση δελτίου αποστολής από touch περιβάλλον – Εύκολα και γρηγορά μέσω tablet/smartphone.
- Μαζικός μετασχηματισμός Δελτίων Αποστολής σε ένα Τιμολόγιο.
- Παραστατικά Εσωτερικής Διακίνησης – Μέσω του Extra Module πραγματοποιούνται αυτόματα όλοι οι απαραίτητοι υπολογισμοί για τη μεταφορά ειδών από τον έναν αποθηκευτικό χώρο στον άλλο όπως επίσης και η αντίστοιχη έκδοση των Δελτίων.
Ψηφιακό Πελατολόγιο
Το νέο Ψηφιακό Πελατολόγιο θα λειτουργεί παρόμοια με τα πρόσθετα βιβλία που ίσχυαν παλαιότερα. Για να μπορέσει δηλαδή μία επιχείρηση να κάνει κάποια δραστηριότητα θα πρέπει να έχει δηλώσει μέσω του Ψηφιακου Πελατολογίου στην ΑΑΔΕ τα στοιχεία της δραστηριότητας αυτής (συναλλασσόμενοι, τόπος, οικονομική συμφωνία κ.ο.κ.).
Στη νέα νομοθεσία, θα συμπεριλαμβάνονται επαγγελματίες που σχετίζονται με την παροχή υπηρεσιών σε οχήματα όπως συνεργεία, ηλεκτρολογεία αυτοκινήτων και μοτοσυκλετών, βουλκανιζατέρ, φανοποιεία, επιχειρήσεις πώλησης ανταλλακτικών και αξεσουάρ οχημάτων, πάρκινγκ, πλυντήρια, επιχειρήσεις ενοικίασης οχημάτων, επιχειρήσεις πώλησης καινούργιων και μεταχειρισμένων οχημάτων. Καθώς επίσης και επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται στον κλάδο των εκδηλώσεων από χώρους (κτήματα και αίθουσες), εταιρείες catering, εταιρείες διοργάνωσης εκδηλώσεων (γάμοι, βαφτίσια κλπ) μέχρι ταξίδια, ψυχαγωγία και διακοσμήσεις.
Επίσης θα εξεταστεί η επέκταση του ψηφιακού πελατολογίου και σε άλλους επαγγελματικούς κλάδους όπως γιατρούς, εκμεταλλευτές χώρων διαμονής ή φιλοξενίας, εκπαιδευτήρια, κλινικές, θεραπευτήρια, κέντρα αισθητικής, γυμναστήρια κ.λπ
Το νέο επαγγελματικό πελατολόγιο θα τηρείται ψηφιακά και η παρακολούθηση από την ΑΑΔΕ θα γίνεται Οn line, ενώ θα υπάρχει η δυνατότητα διασταυρώσεων και συγκρίσεων με ομοειδείς επιχειρήσεις.
Πάροχος Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης
Προετοιμαστείτε από τώρα για το νέο έτος και προλάβετε τις εξελίξεις. Η διαβίβαση των παραστατικών χονδρικής και διακίνησης προβλέπεται να γίνεται υποχρεωτικά μέσω Παρόχου Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης μέσα στο 2025.
Η υπηρεσία e-invoicing εγγυάται την ομαλή διασύνδεση των Εφαρμογών Pegasus με την ΑΑΔΕ αποστέλλοντας & δίνοντας σήμανση σε όλα τα ηλεκτρονικά παραστατικά σε πραγματικό χρόνο. Επιλέγοντας Πάροχο Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης από την ΤΕΣΑΕ δε χρειάζεται να ανησυχείτε για τις νομοθετικές αλλαγές καθώς αποτελεί μία ευέλικτη & σύγχρονη λύση που προσαρμόζεται γρήγορα και απλά σε όλα τα νέα δεδομένα!
Εκμεταλλευτείτε τα πολλαπλά κίνητρα που δίνονται από το κράτος και προβλέπονται βάση νόμου.
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Τα κίνητρα θα ισχύουν για όσους επιλέξουν να κάνουν αποκλειστική χρήση του παρόχου και τον καταχωρήσουν, όσο ο πάροχος δεν είναι υποχρεωτικός. Αυτό σημαίνει πως με την εφαρμογή των νέων διατάξεων όπου ορίζουν πως η διαβίβαση των παραστατικών χονδρικής και διακίνησης προβλέπεται να γίνεται υποχρεωτικά μέσω Παρόχου Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης μέσα στο 2025, θα πάψουν να ισχύουν και τα σχετικά κίνητρα.
Συναλλαγές με το Δημόσιο (Πάροχος Β2G)
Σύμφωνα με τις νέες διατάξεις, για όσες επιχειρήσεις τιμολογούν σε δημόσιους φορείς θα πρέπει το επόμενο διαστημα τα παραστατικά τους να παίρνουν σήμανση παρόχου Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης. Αυτό σημαίνει ότι η εκάστοτε εφαρμογή μηχανογράφησης θα πρέπει να είναι συνδεδεμένη με Πιστοποιημένο Πάροχο Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης και οι συναλλαγές B2G να γίνονται μέσω αυτού.
*Σημαντική προϋπόθεση για την κάθε επιχείρηση αποτελεί και η χρήση Παρόχου Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης για συναλλαγές B2B καθώς δεν επιτρέπεται να χρησιμοποιεί και λοιπά κανάλια διαβίβασης (διάταξη Α.1138/2020).–
Μείνετε ενημερωμένοι!
Κοσύφης Γεώργιος
Τεχνικός Εφαρμογών Πληροφορικής, Δικτύων & Aυτοματισμού Γραφείων
Εμπορία & Υποστήριξη Η/Υ & Δικτύων
Εγκατάσταση Δορυφορικών και Επίγειων
Εγκατάσταση Συστημάτων Ασφαλέιας
Λύσεις Μηχανογράφησης
Τηλ. 2424022410 | 6973723490
website:www.skopelostech.gr
mail: [email protected] | [email protected]